مسئله ی مقدس

یک مسئله‌ی بسیار مهم، پرداختن به شرکتهای دانش‌بنیان است .

مسئله ی مقدس

یک مسئله‌ی بسیار مهم، پرداختن به شرکتهای دانش‌بنیان است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:


خرید کالای ایرانی کمک به رونق تولید و اقتصاد داخلی است

خرید کالای ایرانی کمک به رونق تولید و اقتصاد داخلی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: خرید کالای ایرانی بویژه در آستانه نوروز کمک خوبی به رونق تولید و اقتصاد داخلی است.


به گزارش شاتا از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر"؛ سید حسین حسینی محمدی افزود: مردم با خرید کالاهای ایرانی و تولید داخلی به خصوص در آستانه نوروز وخرید عید می توانند در عمل به شعار اقتصاد مقاومتی تحقق بخشند.
وی با بیان اینکه یکی از بحث های اقتصاد مقاومتی توانمندی تولید کننده ایرانی است ادامه داد: استفاده از کالای ایرانی باعث اشتغال و رفاه عمومی در جامعه می شود به همین دلیل باید با خرید کالاهای ایرانی از تولیدکنندگان داخلی، حفظ اشتغال و اقتصاد جامعه حمایت کرد.
وی با تأکید بر جا دادن کالاهای ایرانی در سبد خرید خانوار اظهار کرد: با خرید کالاهای ایرانی تولید کننده داخلی به سمت ارتقای کیفیت تولید و اجرای طرحهای توسعه ای تشویق می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در گفتگو با ایرنا اظهارکرد: علاوه براین مصرف کنندگان با خرید کالاهای ایرانی مخالفت خود را با ورود کالای قاچاق و کالایی که به صورت غیررسمی وارد می شود و تعهد خود را نسبت به بالندگی کشور اعلام می کنند.

اجازه فروش محصولات خارجی را در نمایشگاه بهاره نمی دهیم

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، شرکت کنندگان در نمایشگاههای بهاره در سطح استان حق عرضه هیچ گونه کالای خارجی قاچاق را نداشته و بازرسی های مورد نیاز در این زمینه انجام خواهد شد.
ابوالقاسم محمد زاده افزود: با توجه به اینکه در برخی از ایام سال خرید شهروندان افزایش پیدا می کند، در این ارتباط وزارت صنعت، معدن و تجارت و به تبعیت از آن این سازمان به دنبال معرفی کالاهای ایرانی است.
وی اظهار کرد: در این ارتباط به تولید کنندگان نسبت به افزایش کیفیت تولیداتشان تاکید شده است.
محمد زاده اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، شرکت کنندگان در نمایشگاههای بهاره در سطح استان حق عرضه هیچ گونه کالای خارجی قاچاق را نداشته و بازرسی های مورد نیاز در این زمینه انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: اگر مصرف کنندگان به استفاده از تولیدات داخلی تمایل پیدا کنند، تولیدکنندگان نیز به دنبال افزایش کیفیت برای رقابت با کالاهای خارجی حرکت می کنند.
محمد زاده گفت: در بهمن ماه امسال میزان تورم 7 درصد اعلام شده که فرصت مناسبی برای خریداران کالاهای ایرانی به منظور حمایت از تولید داخل است.
وی در گفتگو با ایرنا افزود: افزایش نرخ ارز باعث افزایش کالاهای خارجی و تمایل خریداران به سمت کالای ایرانی شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.